Kariéra

Aktuálně hledáme nového kolegu nebo kolegyni a pozici:

1, Pracovník řezaných bylin:

  • Váží, přebírá a zavírá materiál určený mistrem do vaniček dle požadavků zákazníků na množství a značení.
  • Váží, přebírá a balí materiál určený mistrem dle konkrétních objednávek v rámci volného prodeje.
  • Při každé změně druhu byliny ošetří nůžky, váhu a pracovní pomůcky včetně stolu desinfekčními ubrousky.
  • Provádí písemný denní záznam o počtu vyrobených kusů a časech, který předá mistrovi řezaných bylin.
  • Dbá na správně označené zboží k tomu určenými štítky.
  • Zboží balí dle paletového listu a připravuje k expedici.
  • Pečlivě zapisuje zůstatkovou evidenci na vozíku.
  • Průběžně uklízí pracoviště, dle potřeby i přilehlé chladící prostory.
  • Připravuje obalový materiál, dle instrukcí mistra.
  • Likviduje nevyhovující materiál, dle instrukcí mistra.

2, Pracovník expedice:

  • Balí a expeduje na základě přijatých objednávek a dle instrukcí mistra.
  • Dle pokynů mistra zadává data do tiskáren a tiskne etikety a šarže.
  • Kontroluje bezchybnost údajů na všech baleních a kvalitu bylin.
  • Neprodleně informuje nadřízeného o problémech nebo závadách na strojích, o chybných údajích na etiketách a baleních nebo o odchylkách v kvalitě.
  • Doplňuje spotřební materiál určený k výrobě.
  • Vypomáhá na jiných pracovištích dle potřeby v rámci výroby.
  • Čistí pravidelně výrobní stroje a udržuje průběžně pořádek na pracovišti.

3, Pracovník polní produkce:

  • Sklízí na základě dohody s mistrem (rozpis předpokládaných sklizní, ústní změny podle počasí, kvality a potřeb) a zapisuje sklizeň do sklizňových listů.
  • Váží a odváží byliny do chladící místnosti.
  • Provádí zahradnické práce (výsev, výsadba, pletí, zálivka, řez rostlin, úklid po sklizni apod.).
  • Hlídá potřebu zálivky a hnojení, provádí zápisy do určených papírových formulářů.
  • Každý den kontroluje (checklist) a neprodleně informuje svého nadřízeného o technických závadách na výrobním zařízení (fóliovníky, závlahy apod.).
  • Neprodleně informuje nadřízeného o odchylkách od kvalitativních požadavků zákazníka (škůdci, choroby).